top of page
UČINKOVITA KOMUNIKACIJA

NAMEN DELAVNICE 

Vsi smo že doživeli tako imenovani "šum” v komunikaciji. V enem trenutku se lahko z nekom  pogovarjamo povsem normalno, a že v naslednjem trenutku lahko pride do preobrata in lahko se zgodi, da se bodisi iz pogovora umaknemo ali pa gremo v nekonstruktivno reševanja nesoglasja in se spremo. Lahko bi rekli, da v obeh primerih pogovor ni dosegel svojega namena.  

To se dogaja ves čas in traja lahko le nekaj sekund, da se pogovor iz pozitivne, sprevrže v negativno interakcijo. Ravno slednja pa vpliva na naše odnose. Študije kažejo, da potrebujemo vsaj 5 pozitivnih interakcij, da bi nadomestili eno negativno. 

Glede na transakcijsko analizo se komunikacijski šumi zgodijo, ko nismo v celoti prisotni v naših pogovorih. Namesto da bi reagirali iz “tukaj in zdaj”, komuniciramo iz različnih ego stanj, kar pomeni, da uporabljamo disfunkcionalne strategije, ki smo se jih naučili v preteklosti (umik, kričanje, pasivna agresija, podrejanje ljudi, žaljenje, pretirano ugajanje itd.). Posledično se naše transakcije prekinejo ali pa se križajo in rezultirajo v konfliktu. 

Namen delavnice je slušatelje naučiti, kako uporabljati transakcijsko analizo za boljše in bolj konstruktivne pogovore (in interakcije na sploh) z ljudmi, s katerimi stopajo v interakcijo. S pomočjo tehnik, ki jih bodo udeleženci na delavnici osvojili, bodo lažje prepoznavali in razumeli tako lastne misli in vedenje, kot tudi vedenja drugih oseb in posledično bo njihova komunikacija postala učinkovitejša in bolj konstruktivna.

 

 

ZAKAJ JE SPOŠTLJIVA IN UČINKOVITA KOMUNIKACIJA MED ZAPOSLENIMI POMEMBNA? 

​​

  • Konstruktivna komunikacija zaposlenih je osnova uspešnega poslovanja podjetjih, saj le na takšen način zaposleni dobijo vse potrebne informacije za delo ter se počutijo slišane in spoštovane. 

  • Delodajalci, ki vlagajo v razvoj učinkovite komunikacije, pri zaposlenih hitro opazijo povišanje medsebojnega zaupanja, kar posledično vpliva na višjo produktivnost, motivacijo in predanost organizaciji. 

  • Zaposleni, ki znajo učinkovito komunicirati, bodo vzpostavljali boljše odnose med sabo, s svojimi nadrejenimi ter s strankami.  

 

 

VSEBINA DELAVNICE 

Skozi interaktivno predavanje bomo spoznali in raziskovali: 

  • značilnosti in vrste transakcij, 

  • osnovna pravila komunikacije, 

  • osnovno opredelitev (funkcionalni model) ego stanj, 

  • asertivno komunikacijo, zakaj jo potrebujemo in kako jo razvijemo, 

  • kako se znebiti neasertivnih oblik vedenja in posledično uspešno komunicirati. 

IZVAJALKI PROGRAMA

Program izvajata Vida Mlakar in Špela Podnar, ustanoviteljici in direktorici Inštituta  TherapyLab.

Vida Mlakar je mag. prava, mag. psihosocialnega svetovanja po kognitivno - vedenjski metodi  in specializantka transakcijsko analitične psihoterapije,

Špela Podnar je univ. dipl. sociologinja, mag. psihosocialnega svetovanja po kognitivno - vedenjski metodi in specializantka transakcijsko analitične psihoterapije.

Poleg aktivnega delovanja na Inštitutu TherapyLab, obe opravljata tudi zasebno  psihoterapevtsko in svetovalno delo.

bottom of page